Site Overlay

Jak poprawnie korzystać z futra polerskiego?

Ze względu na charakter budowy, futro polerskie będzie wchłaniać oleje i materiały ścierne z past używanych w podkładach przeznaczonych do czyszczenia. Po pewnym czasie i po pewnej liczbie wypolerowanych paneli w pojeździe, podkładki zostaną nasycone zarówno zawartością pasty, jak i farbą usuniętą z pojazdu podczas polerowania. Z powodu tego nasycenia wkładki futra polerskiego nie tylko utracą zdolność korekcyjną, ale zobaczymy również rozpryski wychodzące z wkładek z powodu wszystkich resztek lakieru i resztek farby znajdujących się w porach wkładek polerskich. Odkurzanie w tym momencie jest prawie niezbędne w przypadku większości maszyn.

Jak uniknąć szybkiego zużycia?

Istnieją sposoby uniknięcia tego incydentu podczas polerowania auta. Najlepszym sposobem jest posiadanie zapasowych wkładek polerskich tego samego rozmiaru lub możliwości docięcia ich w trakcie czyszczenia. W ten sposób, gdy oryginalny pad zacznie być nieskuteczny, wystarczy go wymienić na nowy i kontynuować polerowanie samochodu. Zapewnia to maksymalne wykorzystanie wszystkich padów i uzyskanie najlepszych rezultatów podczas zbierania się farby na powierzchni wkładek do czyszczenia. Jednak nawet z dużą ilością zapasowych wkładek polerskich należy czyścić swój sprzęt po każdej sesji lub dwóch, aby usunąć wszelkie pozostałości i kurz, które pozostały na powierzchni naszego polerskiego sprzętu. Oto metoda, która pomaga utrzymać polerskie futro w czystości:

Wykorzystaj zużyte plastikowe szczoteczki. Doskonale nadają się do oczyszczenia powierzchni futra polerskiego, dzięki czemu możesz za ich pomocą usunąć drobinki lakieru zalegające w narzędziach przeznaczonych do pracy.